Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Tο Minnie Party μας!!!


Το νεραιδάκι μου μεγάλωσε!! Έκλεισε τα 3!! Πότε ήταν μια σταλίτσα και τώρα έγινε ολόκληρη κοπέλα!!! Πότε την τάιζα με 1002 κόλπα για να φάει μια κουταλιά και τώρα μου λέει'' δεν θέλω άλλο ,ευχαριστώ, χόρτασα!!'' Πότε την κρατούσα από το χεράκι και την βοηθούσα να κάνει αυτό που ήθελε και τώρα θέλει και μπορεί να τα κάνει μόνη της... Σταματάω γιατί δεν έχουν τελειωμό όλα αυτά!!

Εύχομαι μικρή μου να είσαι πάντα χαμογελαστή και γερή. Εγώ και ο μπαμπάς σου θα είμαστε πάντα δίπλα σου!!!

Και ήρθε η μέρα του πάρτυ... Τα σχέδια άλλαξαν καθώς ήταν να γίνει την τελευταία Κυριακή του Σεπτεμβρίου στην πυλωτή μας αλλά το κοριτσάκι μου ήταν άρρωστο και το μεταθέσαμε για την επόμενη Κυριακή αλλά επειδή είχε ψύχρα έγινε μέσα στο σπίτι.
Βέβαια της έφτιαξα μια τουρτίτσα και την ημέρα των γενεθλίων της για να σβήσει τα κεράκια της γιατί το περίμενε πως και πως!!



Για το πάρτυ λοιπόν με θέμα την αγαπημένη και λατρεμένη Minnie Mouse έφτιαξα αυτήν την γιρλάντα

βρήκα στο internet την εικόνα με το κεφαλάκι της Minnie που ήθελα και τους φιόγκους ,πρόσθεσα τα γράμματα και τα έκτυπωσα σε σκληρό χαρτί.

Με χαρτόνι έφτιαξα και αυτά τα διακοσμητικά και μερικά πομ πομ , καθώς επίσης και χάρτινες φιγούρες που κόλλησα σε οδοντογλυφίδες και στόλισαν τις πιατέλες με τα φαγητά. 



Ο μπουφές!! Για τα φαγητά πήρα πολλά συγχαρητήρια, άρεσαν πολύ!! Οπότε κι εγώ να ευχαριστήσω την Ερμιόνη (την ανακάλυψα πρόσφατα ,δεν ξέρω πως μου είχε ξεφύγει..)γιατί δοκίμασα πολλές συνταγές της και βγήκαν όλες άψογες!!! Δεν πρόλαβα να τα φωτογραφίσω όλα δυστυχώς.




Για σερβίτσιο ,αν και αρχικά είχα στο μυαλό μου να πάρω τα κλασικά πιατάκια με την Minnie κι ας είναι πανάκριβα αλλά αφού η μικρή μου την λατρεύει... όμως βρήκα αυτό το καταπληκτικό πουά σετ και δεν μπορούσα να αντισταθώ!!!
Έτσι και αλλιώς η παρουσία της Minnie ήταν εμφανής στο χώρο!!!

Για happening είχα φτιάξει μία πινιάτα, τις οδηγίες θα τις βρείτε εδώ. Tα παιδιά ξετρελαίνονται για την πινιάτα και πρέπει να δείτε τι γίνεται μόλις πέφτουν τα γλυκά!!!



Για τους μικρούς μας καλεσμένους είχα πάρει διάφορα δωράκια ανάλογα την ηλικία, σχολικά είδη, παζλ, βιβλιαράκια. Έφτιαξα τσαντούλες από φακέλους, τα bagalope( bag + envelope) ,οδηγίες μπορείτε να δείτε εδώ, κόλλησα φιγούρες της Minnie για τα κοριτσάκια και του Mickey για τα αγοράκια και τα έδεσα με κορδέλα.




Φέτος έκανα την υπέρβαση και έφτιαξα και την τούρτα...Νομίζω έγινε πολύ καλή για πρώτη φορά. Οι καλεσμένοι με έκαναν να νιώθω ότι έφτιαξα ένα αριστούργημα κι ας είχε κάποιες ατέλειες και τους ευχαριστώ πολύ!!Το σημαντικό βέβαια είναι  ότι άρεσε πολύ στην μικρή μου,όταν την έφτιαχνα την είδε και μου είπε ''πω πω τουρτάρα!!!'' χαχα και το χαμόγελο της όταν την είδε ολοκληρωμένη μου έχει μείνει αξέχαστο!!
Φυσικά πρέπει να ευχαριστήσω την Λίζα και το υπέροχο Blog της με τις αναλυτικότατες οδηγίες και συμβουλές για την κατασκευή της τούρτας!!!



Φυσικά και η εορτάζουσα ήταν ντυμένη στο ύφος του πάρτυ με το πουά φορεματάκι της και τα ασορτί κοτσιδάκια της...σαν καραμελίτσα!!!




Για τον παιδικό είχα ετοιμάσει ένα μικρό κέρασμα. Η ιδέα από το mamas party.





Μπορεί να κουράστηκα πολύ όμως δεν θα το άλλαζα με τίποτα!! Θέλω η μικρή μου να έχει όμορφες αναμνήσεις γενικά στην ζωή της και ιδιαίτερα από τα γενέθλια της!!!


107 σχόλια:

  1. Να τη χαίρεσαι τη ζουζούνα σου, πάντα υγείής κι ευτυχισμένη!!
    Το ντεκόρ του πάρτυ......απίθανο!!
    Όλα με λεπτομέρια φτιαγμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολύ Ράνια μου!!!χαιρομαι που σου αρεσαν!!!!!φιλακια

      Διαγραφή
  2. χρόνια πολλά στο κοριτσάκι σου!! Να είναι πάντα γερή και χαρούμενη!! το πάρτι υπέροχο!! και του χρόνου!! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά, μιλάμε διέπρεψες!!! Μπράβο μπράβο μπράβο!!! Να χαίρεσαι την κουκλίτσα σου τρελοκοτσιδού, να είναι πάντα ευτυχισμένη, υγιής και χαμογελαστή. Όλα αυτά που ετοίμασες για το παρτάκι ήταν φοβερά και η τούρτα καταπληκτική. Μπράβο μπράβο!!! Ειδικά η τούρτα, όλα τα λεφτά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα βρε..εσυ μιλας;;;; Σε ευχαριστω παρα πολυ!!!!φιλιαααα

      Διαγραφή
  4. Πολύ πολύ όμορφα όλα και η τούρτα δείχνει υπέροχη, μπράβο σου!!
    Να σας ζήσει το κοριτσάκι σας και να είναι πάντα χαρούμενη και χαμογελαστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπεροχα που τα εφτιαξες ολα!!!! Να τη χαιρεσαι και απο εδω! Ειναι μια κουκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Χριστινα μου!!!φιλια σεσενα κια στον μικρο σου!!

      Διαγραφή
  6. Χιλιόχρονη να είναι κι εσύ νά' σαι πάντα καλά να οργανώνεις τόσο τέλεια τα γενέθλιά της και να φτιάχνεις με τα χέρια σου την ... τουρτάρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα Τζινα μου!!ηταν πραγματικα τουρταρα..ασηκωτη...χαχαχα φιλια

      Διαγραφή
  7. Όμορφα όλα
    Μου θυμίζει πολλά απ΄το δικό μας πάρτυ
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά στη μικρούλα σου....
    Να ναι γερή και καλότυχη!!!
    Οι ετοιμασίες σου εξαιρετικές ...Μπράβο μαμά!!
    Είμαι σίγουρη πως θα το χάρηκε πολύ!!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου...
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Αννα μου!!Ναι το χαρηκε πολυ η μικρουλα μου!!φιλακια και απο εμενα!!!

      Διαγραφή
  9. Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου! χιλιόχρονη και πάντα γερή! μα δεν είναι υπέροχο θέμα η μίνυ για πάρτυ;και εμείς αυτό είχαμε κάνει! όλα σου πανέμορφα και με πολύ μεράκι! εύγε μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Μαχη μου!!υπεροχο θεμα η μινυ!!τοσες πολλες ιδεες!!!ειχα δει και το δικο σας υπεροχο παρτυ βεβαιως!!!φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  10. Βρε-βρε,σαν τα χιόνια!!!!!!!
    Να τα εκατοστήσει το γοργονάκι σου!Πάντα γερό,καλότυχο και φωτισμένο,κι η Παναγιά στο πλάϊ του!!!!!
    "Έδωσες ρέστα" με το πάρτυ που της ετοίμασες,και δε θα σε μαλώσω που έχουμε μήνες να πάρουμε νέα σου!
    Φιλάκια ,κοριτσάκι μου,και πάντα να σε "ακούμε" και να σε "βλέπουμε" ευτυχισμένο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαθηκα Κυριακη μου..μαλωσε με!!!θα επανελθω ομως,που θα παει θα βρω τους ρυθμους μου!!ευχαριστω για τα καλα σου λογια και τις ευχες σου!!!φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  11. να την χαιρεσαι και να την καμαρωνεις παντα!!!!εχεις να ακουσεις ακομα φοβερες ατακες και να ριξεις γελιο και κλαμα αβερτα!!!το παρτι σας εγινε τελειο, πραγματικα πολυ οργανωμενο και η τουρτα....τουρταρα!μπραβο σου ολα υπεροχα!(η πινιατα ειναι τελεια ιδεα-την ειχε και ο ανιψιος μου στο παρτι του, σε αλλο σχεδιο, η αγωνια ομως μεχρι να σπασει ηταν τεραστια-απο μικρους και μεγαλους!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ μπισκοτακι!!!ασε απο ατακες το τι ακουω...να πρεπει να την μαλωσω αλλα να γελαω ετσι οπως τα λεει!!καλα και εμας η πινιατα δεν εσπαγε με τιποτα...ηταν απο χαρτονι ,περισυ την ειχα φτιαξει με μπαλονι και εφημεριδες και εσπασε αμεσως.φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  12. Χρόνια της πολλά, να τη χαίρεστε και να την καμαρώνετε!
    Καλή πορεία στη ζωή της!
    Πολύ ωραία όλα όσα φτιάξατε!
    Να ΄στε καλά και πάντα έτσι ευτυχισμένοι!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ για τις ευχες!!!!χαιρομαι που σας αρεσαν!!!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά! Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!
    Η τούρτα είναι απίστευτη μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεχίζω.......γεια στα χέρια σου τα έκανες ολα υπέροχα!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. ευχαριστω κοριτσακι μου!!!πολλα φιλια

      Διαγραφή
  14. Αυτό δεν ήταν mini ήταν x-large πάρτυ με τόσες ετοιμασίες μανούλα!Μπράβο σου...πολύ με συγκίνησες με όσα έγραψες...Να το χαιρόμαστε το πετικάκι μας! (MARDIO)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα ευχαριστω Μαρια μου!!!!πολλα φιλια στα κοριτσια σου!!

      Διαγραφή
  15. Αλεξάνδρα μου να σου ζήσει το κοριτσάκι σου! Πάντα γερό και τυχερό να είναι! Της έκανες υπέροχα γεννέθλια και έχεις δίκιο που λες οτι θες να έχει όμορφες αναμνήσεις, αυτά δεν θυμόμαστε και εμείς...;!
    Όλα ήταν πανέμορφα και σε ευχαριστούμε πολύ και για τα λινκ!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Κατερινα μου,να εισαι καλα!!!εχεις δικιο,τετοιες αναμνησεις εχω κι εγω και προφανως γι αυτο μου βγαινει ετσι!!!φιλακια πολλα

      Διαγραφή
  16. καλωσόρισες..να χαίρεσαι το παιδάκι σου..ευτυχισμένο..υγιές...πολύ όμορφα όλα όσα έκανες και μας έδειξες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά!!..πάντα γερή και τυχερή να είναι και να τη χαίρεσαι!!
    Εντυπωσιάστηκα με όλα όσα έφτιαξες!!
    Και η τούρτα....ουάου!!!....μπράβο!!
    Και του χρόνου...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ Μαρια μου!!χαιρομαι που σου αρεσαν ολα!!φιλακιαααααααα

      Διαγραφή
  18. Να τη χαίρεσαι τη μικρούλα σου που έγινε ολόκληρο κοριτσάκι :)
    Το φουστανάκι της και τα κοτισδάκια μια γλύκα !! Η τοουρτάρα τέλεια και τα μάφιν με ζαμπόν και κασέρι πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση !
    Φιλάκια πολλά και του χρόνου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ Λυριελ μου!!!!να τα δοκιμασεις τα μαφιν,μπορεις να βαλεις και αλλα αλλαντικα,και κρυα ηταν επισης νοστιμα!!!φιλακιαααα

      Διαγραφή
  19. Να τη χαιρεσαι!!! Να ειναι παντα ευτυχισμενη και γερη!!!!Ολα ηταν υπεροχα χρυσοχερα μανα!!!! Και του χρονου να εισαστε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Ελεαννα μου!!!!κι εσυ να χαιρεσαι τον Κωνσταντινο σου!!!!φιλακια

      Διαγραφή
  20. Xρυσοχέρα!Αν αυτή είναι η πρώτη σου φαντάζομαι τις επόμενες!
    Καλύτερη από πολλά ζαχαροπλαστεία!
    Να σας ζήσει η μικρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ να εισαι καλα,τωρα που ξεκινησα θα κανω κι αλλες.Ισως καποτε κανω και σαν τα δικα σου αριστουργηματα!!!

      Διαγραφή
  21. Να την χαίρεσαι, να είναι γερή και χαρούμενη. Και ένα μεγάλο μπράβο στην δημιουργική μανούλα που έφτιαξε όλες αυτές τις ομορφιές! Τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ θα τρελαθώ!!!!!! Να τα χιλιάσει το κοριτσάκι σου! Καλότυχη να είναι, πάντα χαρούμενη, υγιής και χαμογελαστή! Και να έχει καλή πρόοδο στη ζωή της! Να τη χαίρεστε όσοι την αγαπάτε!!!! :)))
    Αλεξάνδρα μου τα έφτιαξες όλα τέλεια!!! Στολισμοί, φαγητά, όλα υπέροχα! Γεια στα χέρια σου! Έχεις πολύ κέφι σαν μαμά και είμαι σίγουρη πως πάντα θα κάνεις ό,τι καλύτερο για εκείνη, για να είναι ευτυχισμένη και να περνάει καλά!!!!
    Ζυγός, ε;; Χαχαχα! Κι εγώ το ίδιο :))))
    Φιλάκια πολλά πολλάααααααααααα! Και πάλι πολύχρονη!!!! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα ευχαριστω πολυ κοριτσακι μου!!Ζυγακι και το μικρο μου!!!φιλακια πολλα και απο εμενα!!!!

      Διαγραφή
  23. Να τα χιλιασει και να την δεις οπως θελεις οταν μεγαλωσει! Αξιζε ολο τον κοπο σου γιατι αυτες τις αναμνησεις θα θυμαται οταν μεγαλωσει!
    Η τουρτα υπεροχη μαζι με ολο το στολισμο!
    xx
    Anastasia
    Natbee'sFashion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Αναστασια!!!αυτο ευχομαι κι εγω,περα απο τον κοπο μου απλα να εχει ομορφες αναμνησεις !!!φιλια!!

      Διαγραφή
  24. Ανταποδίδω την επίσκεψη με χαρά και χαίρομαι πολύ που με βρήκες και σε βρήκα!
    Να το χαίρεστε το κοριτσάκι σας, να είναι γερό, δυνατό και πολύ ευτυχισμένο!
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια για όλα όσα έφτιαξες. Ότι και να πω είναι πραγματικά πολύ λίγο!
    Τα θαύμασα όλα, μπράβο σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Ερμιονη!!Ευχαριστω για τις ευχες σου και τα καλα σου λογια αλλα και για τις τελειες συνταγες σου που πηρα τοσα καλα σχολια στο παρτυ!!!φιλια !!!

      Διαγραφή
  25. Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!πάντα γερό κι ευτυχισμένο και τυχερό στη ζωή του..μου έκανε εντύπωση και φυσικά σε θαύμασα πόσο αψεγάδιαστα τα είχες ετοιμάσει όλα για το πάρτυ,με πόση λεπτομέρεια και με πόση φροντίδα΄΄η κυριαρχία του ροζ τα έκανε όλα παραμυθένια κοριτσίσικα..η τούρτα με τη Minnie απίστευτη!!συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω παρα πολυ!!ποσο ομορφα λογια ,κοκκινιζω!!!!πολλα φιλια!!!

      Διαγραφή
  26. Πολύχρονη! Να τη χαίρεσαι!
    Όλα πανέμορφα!
    Να της δώσεις φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ Demi μου!!!κι εσυ να χαιρεσαι το παιδακι σου και το 2ο που θα ερθει!!!ή ηρθε κιολας;;φιλακιαααα

      Διαγραφή
    2. Ναι, πριν 2 βδομάδες, αλλά οι αναρτήσεις που βάζω αυτές τις μέρες τις είχα έτοιμες από πριν. Αν βρω χρόνο, μπορεί να γράψω σχετική ανάρτηση.
      Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    3. αααααααα να σου ζησει κοριτσακι μου!!!!!ειχα διαβασει οτι εχεις ετοιμασει αναρτησεις αλλα να μας γραψεις και για το νεο μωρακι!!!πολλα φιλακια

      Διαγραφή
  27. αχ τι γλυκούλα η μικρή σου!!! να σας ζήσει, να την χαίρεστε!!!! η τούρτα υπερπαραγωγή!!!!! μπράβο σου!!!! τέλεια όλα!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να εισαι καλα Ευη μου!!!σε ευχαριστω πολυ!!!αλλαξες look; πολυ ωραια η αλλαγη!!!φιλακια

      Διαγραφή
    2. ναι, γύρισα στο ξανθό πάλι!!! χαχαχα.. μια έτσι και μια αλλιώς. ευχαριστώ πολύ! φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  28. Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου! Τη μικρή Minnie σου! Και έφτιαξες τόσα πράγματα και έκανες ΚΑΙ την τούρτα;;; Για χειροκρότημα είσαι! Φαντάζομαι θα το ευχαριστήθηκε πολύ η μικρή! Και του χρόνου!
    (κι εμείς πάρτυ Minnie της κάναμε στα 2..χεχε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ Βερα μου!!!εφτιαξα αρκετα γιατι εχω την τυχη ή την ατυχια,χαχα, να ειμαι ανεργη!!οποτε διοχετευω σε κατι τετοια την ενεργεια μου!!!και ποιο κοριτσακι δεν εχει κανει μινυ παρτυ!!!φιλια στην μικρη σου!!

      Διαγραφή
  29. Αχ ήταν υπέροχες οι φώτο σου , και φανταζομαι οτι και απο γεύση θα πετουσαν, ενθουσιαστηκα και πάνω που πλησιαζουν της μικρής τα γενεθλια το Δεκεμβρη μου έδωσες ωράια ιδέα ... Να σας ζήσει να την χαιροσαστε και να την δείτε όπως επιθυμείτε
    απο xiotiko.blogspot .gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ Αρχοντια και χαιρομαι που σου εδωσα ιδεα!!!!και απο γευση ηταν...οχι να το παινευτω...χαχα αλλα δεν εμεινε ψιχουλο!!!Να ττην χαιρεσαι την μικρη σου!!!

      Διαγραφή
  30. Καλέ! Χρόνια της πολλά!!!
    Υγιής, χαμογελαστή και ευτυχισμένη να είναι η μικρούλα σας!!!
    Και εσείς πλάι της να την καμαρώνετε!!!
    ;-)
    Καλή εβδομάδα, κούκλα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ!!!ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!χαχα!!να εισαι καλα!! πολλα φιλια!!!

      Διαγραφή
  31. Χρόνια της Πολλά και από μένα!!!!!Τι όμορφο πάρτυ!!!!Τόσο ροζ!!!!!Η κουκλίτσα σου μια κούκλα!Αλλά η τούρτα ήταν όντως σούπερ!!!!Μου άρεσε που όλο το πάρτυ ήταν αποτέλεσμα εμπνεύσεων από blogs!!!!Δεν είναι υπέροχο όλο αυτό;Πριν μερικά χρόνια αυτό ήταν αδύνατον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ Γεωργια μου για τα καλα σου λογια!!!!Πραγματικα ειναι υπεροχο αυτο με τα blogs που μοιραζομαστε ιδεες!!!φιλια!!

      Διαγραφή
  32. Να την χαιρεστε! οτι καλυτερο ευχομαι!

    και όλα φαινονται νοστιμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να τη χαίρεστε τη ζουζούνα και να σας ζήσει!!!(είμαι σίγουρη πως είναι κουκλάρα)
    Το πάρτυ σας....μαγικό-καταπληκτικό!!!!
    Πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστω Κριστα μου!!οχι πως ειμαι κουκουβαγιομανουλα αλλα ειναι ναι,ειναι κουκλαρα!!!χαχαχα φιλακιαααα

      Διαγραφή
  34. Να τη χαίρεστε τη μικρούλα σας και να είναι πάντα καλά και ευτυχισμένη!!! Υπέροχα όλα όσα ετοίμασες για το πάρτυ!!! Μπράβο!!! Γεια στα χέρια σου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. τετοιο σουπερ παρτυ αξιζει βραβειο
    http://talibanoulla.blogspot.gr/2013/10/blog-post.html#.UmJVsNJYPnF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Να τη χαίρεσαι Αλεξάνδρα μου! Πολύχρονη!
    Όλα ήταν πανέμορφα, αλλά η τούρτα κέρδισε την παράσταση νομίζω! Μπράβο σου, ταλέντο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φιλενάδα σε περιμένει βραβειάκι! http://eleannasdeardiary.blogspot.gr/2013/10/blog-post_6112.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑλά Αλεξάνδρα μου είχες πει πως έκανες πάρτι στην κορουλίτα σου τη ζυγίνα αλλά ήσουν ταπεινή και δεν μου είπες πως ξεπέρασες τον εαυτό σου!!!!
    Χίλια μπράβο, χίλια!!! Η τούρτα είναι τέλεια!!!!
    Τα δωράκια, οι γιρλάντες, τα πομ πομ και όλα τα καλούδια που έφτιαξες καταπληκτικά. Είσαι μια αξιόλογη και δημιουργική μανουλίτα.
    Την Ερμιόνη την ανακάλυψες τώρα??? ΘΑ με τρελάνεις???
    Είναι σταθμός πάντα για πάρτι!!! Μας έχει πεθάνει με τις συνταγές της!!!
    Να τη χαίρεστε Αλεξάνδρα την πανέμορφη κορούλα σου. Να είναι γερή και καλότυχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σπυριδουλα ευχαριστω πολυ για τις ευχες!!!πολλα φιλια

    Μαχη μου ευχαριστω πολυ για το βραβειο!!!!φιλακια

    Αθηνα σε ευχαριστω οπολυ για τα καλα σου λογια!!!φιλια

    Ελεαννα μου ευχαριστω πολυ για το βραβειο!!!!φιλακιαααααα

    Δημητρουλι με τα καλα σου τα λογια!!τι να πω ,σε ευχαριστω πολυ!!!!Για την Ερμιονη ,μα δεν μιλατε να ειδοποιησετε: food blogger με συνταγες κολαση!!!!αλλα τωρα που την ανακαλυψα...φαγητα ,γλυκα ολα σουπερ!!φιλακια πολλα!!!!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. pwww pwwww koumpara polu krima pou den katafera na erthw....prepei na perasate polu wraia...kai an krinw kai apo tis photo prepei na fagate kai polu wraia!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ρε συ,επρεπε να ησουν!!ατιμες ιωσεις μας χαλασαν τα αρχικα πλανα!!δεν πειραζει!!του χρονου!!φιλακιααααα

      Διαγραφή
  41. Καλέ τις υπέροχες ετοιμασίες ήταν αυτές!! Όλα φανταστικά!! Να σου ζήσει σαν τα ψηλά βουνά και να τη δεις όπως ποθείς!! Άντε και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα Λινα μου!!Οι συμβουλες σου για την τουρτα βοηθησαν πολυ στην επιτυχια του παρτυ!!!ευχαριστω!!!!φιλια

      Διαγραφή
  42. Τι λέτε ρε παιδιά....κάνετε τρομερά πάρτυ!!!! ζηλεύω!!!!!!
    θέλω και εγώ....θα μου κάνετε και σε εμένα;
    Έχετε καιρό να το διοργανώσετε είναι τον Μάρτη!!!!
    από το λινκ πάρτυ έρχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ευχαριστω πολυ κοριτσια!!!!
    Ευαγγελια εννοειται οτι χρειαστεις ειμαστε εδω να βοηθησουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τέλειο το πάρτι σας... Μπράβο για όλα και ειδικά για την τούρτα, φαίνεται υπέροχη. Σήμερα είμαστε από Link Party σε Parties!!! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πολύ όμορφα όλα!!!Στην τούρτα κόλλησα περισσότερο!!!Φανταστική!!!
    Ευχαριστώ για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αχ αυτη η τούρτα απο ζαχαρόπαστα! Πολύ ωραίο όλο το concept!!! (link party Eleanna's Diary)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλώς σε βρήκα! Υπέροχο το πάρτυ σου! Όντως η τούρτα Minnie φαίνεται πολύ καλοφτιαγμένη! Να την χαίρεσαι την κορούλα σου! Έρχομαι από το πάρτυ της Ελεάννας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τί υπέροχα στολισμένο... μπράβο σου Αλεξάνδρα, είναι πραγματικά εξαιρετικό το αποτέλεσμα! (από το πάρτυ του Eleanna's Diary)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πολυ όμορφο παρτυ !!!και η τουρτα πανέμορφη!!μου άρεσαν πολυ τα δωράκια καθως και η χάρτινη γιρλαντα!!
    Έρχομαι απο το link παρτυ της Ελεάνας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα θεματικά πάρτυ!!!
    Δεν τα ήξερα στα πρώτα γενέθλια της Δώρας, αλλά στα επόμενα ελπίζω να τα καταφέρω αν και δεν είμαι τόσο χρυσοχέρα! Αλλά πιστεύω κάτι θα καταφέρω να κάνω!

    Έρχομαι από το πάρτυ της Ελεάννας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Να ειστε καλα κοριτσια με τα ομορφα σχολια σας!!!
    Μαρθα κι εγω στο πρωτο παρτυ απλα ειχα αγορασει διαφορα με θεμα την Tinkerbell,στο 2ο με την Χιονατη αλλα εκανα και καποια πραγματα απο κατασκευες εγω ,στο 3ο τα εδωσα ολα...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χρόνια πολλά & στις δυό σας.Πάρα πολύ ωραίες οι ιδέες σας για τα θεματικά πάρτυ & τηναπασχόληση παιδιών. Εμείς μπορούμε να διασκεδάσουμε τα παιδάκια σας με ανιματέρ-παιδαγωγούς από 40 €. Δείτε & το site μας. www.polyparty.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πες μου τώρα ότι μπορεις να είσαι παιδι και να κρατησεις την υπομονή σου και να μην πέσεις με τα μουτρα σε αυτη την τουρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. θα τρελαθώ!!!!!!!!!εσύ έκανες την τούρτα?????????!!!!!!!πώς μου ξέφυγε αυτή η ανάρτησή σου βρε φιλενάδα??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!και γιατί δεν ήρθες να με βοηθήσεις με τη δική μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!καλά έ>>?είναι τέλεια!!και δίπατη??....αριστούργημα!!!!!!θέλω τιπς!!!~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Όλο αυτό το ροζ με τρελαίνει. Πόσο τυχερή με τόσο χρυσοχέρα μητέρα θα αισθάνεται το κορίτσι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. όλα πανέμορφα!

    να την χαίρεσαι και πάντα να γιορτάζετε με χαρά!

    Αλεξία
    (από το πάρτυ της Εύης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα Αλεξια μου!!!κι εσυ να χαιρεσαι τα παιδακια σου!!

      Διαγραφή
  57. Εντάξει το φορεματάκι είναι τρέλα! Και όλα τα άλλα φυσικά! να την χαίρεσαι! Φιλιά πολλά Μαμά- Γιάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πολύ όμορφο πάρτυ!!
    Κι εγώ ετοιμάζω Mickey party, ανάρπαστο θέμα!!!
    από το link party του mama's'n'papa's

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλέ! Ντροπή και αίσχος μου να έχω χάσει αυτή την ανάρτηση!!!
    Εγώ δεν θα μιλήσω για το στολισμό, τα είπαν εξάλλου όλα τα παραπάνω κορίτσια!
    Μα τί κοτσίδια απίθανα είναι αυτά;;;;;;;;; Λιώνω λέμε!!

    Από το πάρτυ της Εύης έρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι τραβαω καθε μερα για τα κοτσιδια της...εχει και αποψη..Οχι ετσι,καντα αλλιως...χαχα Φιλακια Μαρθουλα!!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!