Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Ice cream set...

Δευτέρα σήμερα και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του!!! Έτσι κι εγώ ξεκίνησα να φτιάχνω πάλι διάφορα πραγματάκια. 

Για την μικρή Δανάη η μαμά της επέλεξε ως θέμα το παγωτό χωνάκι!! Έτσι λοιπόν της έφτιαξα ένα μπανεράκι με το όνομά της και ένα χωνάκι για να κρεμάει τα τσιμπιδάκια της!!





Επίσης,θέλω να σας ενημερώσω για την καταπληκτική ομάδα που δημιούργησε η Μάχη στο facebook. Μία ομάδα από όλες τις μαμάδες-bloggers για όλες τις μαμάδες!   Σας περιμένουμε!!!




Να σας δείξω και το υπέροχο lunch bag που κέρδισα στον διαγωνισμό του Ανθομέλι!! Ευχαριστώ κορίτσια!!!



Αυτά τα νέα μου!! Θα τα ξαναπούμε σύντομα!!!



Παρακολουθήστε το Craftland και στο facebook




22 σχόλια:

  1. Αρχίσαμε τα παγωτά οπότε και το καλοκαίρι δεν αργεί :)
    Πολύ χαριτωμένες οι δημιουργίες σου και με γεια στην τσάντα κολατσιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ Δήμητρα μου!!! Είπα να ξεκινήσω τιποτα καλοκαιρινό αν και σημερα έριχνε χαλάζι!!! φιλια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Αστέρι μου, το πανέμορφο παγωτάκι σου, μου άνοιξε την όρεξη!
    Είναι εξαιρετικό το μπανεράκι! Και σε χρώματα που αγαπώ πολύ!!!
    Να τη χαρείς τη lunch bag σου, κούκλα μου! Είναι υπέροχη!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για φαγωμα ειναι κ όχι για κρέμασμα. Η τσάντα που κέρδισες είναι φανταστικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς το μου που ήρθε δροσερό και καλοκαιρινό!!!!!
    Όπως πάντα, ευφάνταστη και χρυσοχέρα!!!!
    Εν όψει κατασκευών για κάποιο bazaar, θα σε πείραζε εάν έκανα χρήση κάποιων ιδεών σου?
    (περιμένω με αγωνία την απάντηση...!)
    Φιλιά και καλημέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο το παγωτομπανεράκι!!! Τέλειο το lunch bag σου! Πάντα τυχερή να είσαι!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. Είναι όλα πανέμορφα κοριτσάκι μου!!!!!
    Θελω παγωτόοοοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φοβερό banneraki! Όταν υπάρχει έμπνευση...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοριτσια μου ειστε υπεροχες....με εχετε ανεβασει οσο δεν φανταζεστε!! Σας ευχαριστω πολυ!!Και τωρα που σας ανοιξα την ορεξη βουρ για παγωτακι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο!!!Η μικρή θα τρελαθεί!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί όμορφα πράγματα που φτιάχνεις... πόσο θαυμάζω εσάς που δημιουργείτε έτσι δεν μπορώ να στο περιγράψω!!!

    Ήρθα εδώ από το Link party του Craftaholic! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξανά εδώ από το Link Party του Craftaholic οπότε πέρασα ξανά για να σου αφήσω την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά το παγωτάκι όλα τα λεφτά!!και γενικότερα όλες οι δημιουργίες σου!!
    Ήρθα από το Link party του Craftaholic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλως τα τα κοριτσια απο το παρτυ!!Ευχαριστω για τα ομορφα σχολια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα τα παγωτάκια και άκρως καλοκαιρινά! Μας έβαλες σε mood! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο!!
    Μπράβο σου!
    Ήρθα από το Link party του Craftaholic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εντάξει, καταπληκτική δουλειά!!! Μπράβο
    από το πάρτι ήρθα και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κοριτσια ευχαριστω πολυ για τα σχολια σας!!!!χαιρομαι που σας αρεσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!