Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Family weekend!!!

Οι μέρες νιώθω ότι κυλούν πολύ γρήγορα και με πολύ ένταση... Πρωινό ξύπνημα, τρέξιμο να ετοιμαστούμε μέσα στην νύστα μας, να προλαβουμε το σχολειο και να είμαι στην ώρα μου στην δουλειά... Στο σπίτι ένα σωρό δουλειές με περιμένουν...ουφ.... 

Το Σαββατοκύριακο όμως θέλω να χαλαρώνουμε και να αφιερώνομαι στην μικρή μου! Ας μείνουν ψίψουλα στο χαλί, ας γίνουν τα ασιδέρωτα βουνό!!

Αυτό το Σάββατο ήταν από τα ελάχιστα που δεν δούλευα και έτσι κάναμε διάφορα με την  Κωνσταντίνα. Ανάμεσα σε άλλα δοκιμάσαμε την πρόταση της Ελπίδας και ζωγραφίσαμε στο τζάμι!!





Διστακτική στην αρχή μετά κόλλησε για ώρα!! Προσπαθούσε να ανακατέψει τα χρώματα και να δει πιο θα προκύψει, έφτιαχνε σχήματα με τα δαχτυλάκια της.. Πέρασε πολύ ωραία!!! Σας το προτείνουμε να το δοκιμάσετε! Δείτε εδώ πως θα το κάνετε!!


Την Κυριακή ,αν και επικρατούσε μια απίστευτη μουντάδα λόγω της σκόνης εμείς βγήκαμε για βολτούλα!!
Κατεβήκαμε στο κέντρο της Αθήνας!! Αγαπημένος μας προορισμός! Πρώτη στάση στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη!! Βγάλαμε φωτογραφίες, ταίσαμε τα περιστέρια, της είπα και λίγα λόγια για το Μνημείο. Κι ας είναι μόλις τεσσάρων πιστεύω ότι της μένουν πολλά!! Πάντως παρακολουθούσε με ενδιαφέρον!!



Έπειτα μπήκαμε στον Εθνικό Κήπο! Πόσο μου αρέσουν οι βόλτες μας εκέί...!!Προχωράς λίγα μέτρα και δεν ακούς ούτε φασαρία, ούτε αυτοκίνητα....Η μικρή δε, έχει μάθει σχεδόν όλα τα μονοπάτια!! Μάταια προσπαθώ να αποφύγω την λιμνούλα με τις χελωνίτσες που καθόμαστε και κοιτάμε επί 1 ώρα!! Η Κωνσταντίνα με οδηγεί εκεί με ακρίβεια!!



Ταίσαμε λοιπόν τα ζωάκια, κάναμε τον περίπατό μας και επιστρέψαμε!!
Μέσα στον Κήπο υπάρχει και παιδική βιβλιοθήκη όπου το πρώτο Σάββατο του μήνα γίνεται ανάγνωση κάποιου παραμυθιού. Έχουμε παρακολουθήσει σε προηγούμενη επίσκεψή μας και μας άρεσε πολύ!!!

Εσείς πώς περνάτε τα Σαββατοκύριακά σας; Περίμένω και προτάσεις σας!!!




Παρακολουθήστε το Craftland και στο facebook
 και στο instagram.

24 σχόλια:

  1. Μου έχεις εξάψει την περιέργεια να δω πώς κάνατε αυτή τη ζωγραφική στο τζάμι!
    Πάω να δω αμέσως!
    Ό,τι κι αν κάνετε να περνάτε όμορφα!
    (Ακόμα κι αν χαζεύετε επί 1 ώρα τις χελωνίτσες!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αα πολυ χαιρομαι!!! Για δες και πες μου πως σου φανηκε!! φιλακια κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  2. Ο Εθνικός Κήπος θα είναι η επόμενη βόλτα μας! Είναι πράγματι μαγικό να μπαίνεις εκεί μέσα. Να περνάτε πάντα καλά Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμ Λες να συναντηθουμε;;; Να το κανονισουμε μια μερα!!! φιλια!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες προτάσεις! Η βόλτα στον Εθνικό κήπο είναι σαν να πηγαίνεις σε άλλο κόσμο.. σε άλλη πόλη. Θα επιδιώξω σύντομα μια βόλτα εκεί μιας και έχουμε πολύ καιρό να πάμε. Όσο για τη ζωγραφική στο τζάμι την είχα δει και θέλω πολύ να το κάνουμε.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου πραγματικά είναι σαν να βρίσκεσαι στην εξοχή!! Να πάτε για βόλτα!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Αλεξάνδρα μου! Να περνάτε πάντα έτσι όμορφα! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη ιδέα! Πρέπει επιγόντως να προμηθευτώ τέμπερες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!! Να το δοκιμάσετε!! Εγώ πήρα τα βασικά χρώματα και ασχολήθηκε μια χαρά!!

      Διαγραφή
  6. Αλεξάνδρα μου, δεν έχω παει ποτε στον εθνικό κήπο, το πιστεύεις? Θα το εχω στο μυαλό μου για την επόμενη φορά! Όμορφες φωτογραφίες.... Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Μαρία μου να πας!! Εγώ ακόμα θυμάμαι που με πήγαινε η μαμά μου! Όταν τον επισκεφτείς θα περιμένω τις εντυπώσεις σου!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. ποσο χαιρομαι που σας αρεσε Αλεξανδρα μου!! και τι ωραίες φωτογραφίες!!! ολες μια και μια!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελπίδα μου!! Θα ψάξω και για άλλες ιδέες στο blog σου!!!φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Κοριτσάκι πολύ όμορφο το ΣΚ σας, εύχομαι ακόμα πολλές τέτοιες όμορφες στιγμές με την όμορφη οικογένειά σου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΄Τα Σαββατοκύριακα είναι και για εμάς ημέρες χαλάρωσης!!
    Αυτό το Σάββατο θα κάνουμε κι εμείς την βόλτα μας στο κέντρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελπίζω αυτό το σ/κ να μας κάνει την χάρη μπας και ξεπροβάλλουμε λιγάκι γιατί το προηγούμενο κλειστήκαμε λίγο λόγω σκόνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις το τολμησαμε και βγηκαμε μιας και ειπαν οτι δεν ηταν επικινδυνο!! Ελπιζω ομως να εχει και λιγο ηλιο αυτο το σκ!!! φιλια!!

      Διαγραφή
  11. Τετοιες στιγμές ειναι τόσο σημαντικές για όλη την οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!