Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Διδυμοβάφτιση Safari

28 Σεπτεμβρίου 2015

2 μέρες πριν τα 5α γενέθλια της κόρης μου ήρθαν στον κόσμο δυο αξιαγάπητα μωράκια....Τα ανιψάκια μου...

Όπως ήταν φυσικό σχεδιάζαμε την βάφτισή τους απ' όταν ήταν ακόμα στην κοιλιά.

Το θέμα αποφασίστηκε ότι θα ήταν Safari και ξεκίνησαν οι προετοιμασίες..






Η φίλη και γραφίστρια Μαίρη ετοίμασε την πρόσκληση σε στυλ carte postale.. Από την μια μεριά τα διδυμάκια μας και από πίσω όλες οι πληροφορίες. Η carte postale μας τα είχε όλα..από γραμματόσημο μέχρι και σφραγίδα...!!




Η αγαπημένη φίλη μου Αντωνία ή αλλιώς Liony έφτιαξε αυτά τα υπέροχα φυλλαράκια-ταμπελάκια για να γράψουμε πάνω το όνομα κάθε οικογένειας...




Το πρώτο που ξεκίνησα να φτιάχνω εγώ ήταν οι μπομπονιέρες γιατί τα προσωπάκια αποτελούνταν από πολλά και μικρά κομματάκια που χρειαζόταν να τα κόψω με το χέρι...




Θέλαμε να είναι σε γήινους τόνους αλλά και παιχνιδιάρικες και έτσι επιλέξαμε την λινάτσα για τα πουγκάκια και την τσόχα για τις φατσούλες της τίγρης, της μαϊμούς, της καμηλοπάρδαλης, του ελέφαντα, του λιονταριού και της ζέβρας... Το δέσιμο έγινε με δίχρωμο σπάγκο.



Στο ίδιο στυλ και τα banner τους με τα ονόματά τους.. 

Κωνσταντίνος και Νικόλας


Τα μαρτυρικά χειροποίητα και αυτά από την αδερφή μου...Με τις χρήσιμες συμβουλές της Ζίνας έφτιαξε αυτά τα πανέμορφα ματάκια από πηλό και τα έδεσε σε βραχιολάκια!!








Για τις λαμπάδες τους έραψα τα αγαπημένα μου κουκλάκια...
Έναν ελεφαντούλη για τον Νικόλα και ένα λιονταράκι για τον Κωνσταντίνο...





Για να στολίσουμε το Candy bar τους έραψα και δυο μαϊμουδάκια...




Και μιας που είπα candy bar....



Για βασικό γλυκό επιλέξαμε τα πεντανόστιμα mini cupcakes του Μary's lab.  Γεμιστά με κρέμα λεμόνι και σοκολάτα, αφράτη κρέμα σαντιγί και από πάνω τα ζωάκια από ζαχαρόπαστα ακριβώς στο σχέδιο που έκανα τις μπομπονιέρες...!!!!





Η αγαπημένη μου φίλη Αναστασία Sunday spoon μας προσέφερε τα γευστικότατα μπισκότα γίγας με ζωάκια από ζαχαρόπαστα για όλα τα παιδάκια που φυσικά έγιναν ανάρπαστα!!!



photo credits sundayspoon

Και τα δύο κορίτσια χρησιμοποιούν φρέσκα και αγνά υλικά για τις δημιουργίες τους και τις εμπιστεύομαι απόλυτα!!!

Ένα ακόμα γλυκάκι που άρεσε πολύ ήταν και το σπιτικό cheesecake που έφτιαξε ο μπαμπάς των μωρών... Με σπιτική μαρμελάδα φράουλα και βερίκοκο!!





Ζαχαρωτά μπανανίτσες (για να φάνε τα μαϊμουδάκια) και κουφετάκια crispy στόλιζαν επίσης το candy bar...





Οι καλεσμένοι μπορούσαν να δροσιστούν με σπιτική λεμονάδα και βυσσινάδα και φυσικά παγωμένο νεράκι!!

΄

Μαρία και Αλέκο να τα χαίρεστε τα αγόρια σας!!! 



Love you sister!!!!!


Οι φωτογραφίες είναι από το:
Photostudio afoi Stampouli
Κ. Παλαιολόγου 14, Νέα Σμύρνη
210 9344476
info@stampoulis.com



                                              Παρακολουθήστε το Craftland και στο facebook και στο instagram.

14 σχόλια:

  1. Πανέμορφη βάπτιση! Τι ωραίο που την κάνατε μαζι, πολύ σημαντικό να έχεις βοήθεια σε τέτοια μεγάλα project!!! Να τους ζήσουν οι μπόμπιρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλά Ελενά μου...Ε δεν γινόταν να μην βοηθήσω για τα ανιψάκια μου!! Και φυσικά επιλεξαμε ταλαντούχους φίλους να μας βοηθήσουν όπου χρειαζόταν!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα, πραγματικά από τα πιο ωραία που εχω δει. Συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια διόρθωση καλέ, δεν είχανε βουτυρόκρεμα αλλά φρέσκια κρέμα σαντυγί τα cupcakes :)
    Οι μπομπονιέρες βγήκαν υπέροχες! Τόσο παιχνιδιάρικες! Γειά στα χέρια σας σε όλη την οικογένεια, και να είναι πάντα ευτυχισμένα τα νεοφώτιστα ζουζούνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω θα το διορθώσω... Η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ ανάλαφρη κρέμα... Αχ τα θυμήθηκα πάλι... Ευχαριστούμε και πάλι Μαίρη μου!!!! 😘

      Διαγραφή
  4. Μα τι πανέμορφη βάφτιση ήταν αυτή!!! Ουααααου Αλεξάνδρα μου, μπράβο και στις δυο τις χρυσοχέρες τις αδερφούλες, ήταν όλα φανταστικά! Να σας ζήσουν τα αγοράκια σας!!!φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρακι 💜!!! Ρίξαμε πολύ δουλειά και τρέξιμο αλλά τους άξιζε!!! 😘 😘

      Διαγραφή
  5. πανεμορφα ολα!! καλοφωτιστα και γερα τα ανιψακια σου Αλεξανδρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέρεις τι μου άρεσε περισσότερο από όλα; Που συμμετείχατε οικογένεια και φίλοι σε όλα αυτά! Αποκτούν πιο αγαπησιάρικη μορφή τα πάντα, έτσι! ;) Να σου ζήσουν τα ανιψάκια Αλεξάνδρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς έχουμε ταλαντούχους φίλους 😊😊😉!! Σε ευχαριστώ πολύ Σοφάκι

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτικα ολα!!! Να σας ζησουν! Καλοφωτιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!