Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

DIY: Φτιάξε το δικό σου banner χωρίς ράψιμο

Μετά από 5 σχεδόν χρόνια που ασχολούμαι με τις τσόχες και τα υφάσματα ήρθε η ώρα να ανανεωθεί το banner στην πόρτα της Κωνσταντίνας....

Το πρώτο που της είχα φτιάξει, στα πρώτα μου βήματα, ήταν με τσόχα . Τώρα επέλεξα να της κάνω ένα υφασμάτινο με το αρχικό του ονόματός της. Έχει και μεγάλο όνομα..πόσα σημαιάκια να χωρέσουν σε μια πόρτα;;;


Το καλύτερο είναι πως μπορείς να το φτιάξεις κι εσύ σπίτι σου ακόμα κι αν δεν έχεις ραπτομηχανή μιας και δεν χρειάζεται καθόλου ράψιμο...

Δες πως θα το φτιάξεις....

Θα χρειαστείς:
  • Ύφασμα της επιλογής σου
  • θερμοκολλητικό χαρτί
  • κορδέλα
  • ψαλίδι
  • σίδερο
  • πατρόν


Αρχικά διάλεξα τα υφάσματά μου...Ένα με σχέδια και ένα μονόχρωμο ώστε να κάνει αντίθεση το γράμμα.

Διάλεξα το συγκεκριμένο σχέδιο για τα σημαιάκια μου, αν δεν σου αρέσει μπορείς να κάνεις άλλο σχέδιο όπως τα κλασικά τριγωνάκια...


Το banner μου θα αποτελείται από 3 σημαιάκια οπότε έκοψα για κάθε ένα 2 φορές το πατρόν συν το γράμμα.

Χρησιμοποίησα 2 κομμάτια ύφασμα για το κάθε σημαιάκι ώστε να είναι πιο σταθερό και να μην μου γυρνάει το ύφασμα.

Για να κολλήσω τα 2 υφάσματα μεταξύ τους ,όπως και το Κ πάνω στο ροζ σημαιάκι χρησιμοποίησα θερμοκολλητικό χαρτί(αράχνη)... Το μόνο που θα χρειαστείς είναι ένα σίδερο με κλειστό τον ατμό!


Έπειτα, για να ομορφύνουν τα έκοψα γύρω γύρω με το ζικ ζικ ψαλίδι μου.. Το θερμοκολλητικό χαρτί βοηθάει και να μην ξεφτίζει το ύφασμά μου. 




Για να κολλήσω στο πάνω μέρος την κορδέλα χρησιμοποίησα και πάλι το θερμοκολλητικό χαρτί.

Και αυτό ήταν!!

Το banner μου μέσα σε λίγα λεπτά είναι έτοιμο!!


Εύκολο; Νομίζω πως μπορείς να το φτιάξεις κι εσύ!!!


***Την Κυριακή 5/11 στις 14:00 το Craftland θα βρίσκεται στην Χειροτέχνικα!! Θα σας περιμένω να δημιουργήσουμε μαζί ένα χριστουγεννιάτικο στολίδι!!!!

Παρακολουθήστε το Craftland και στο facebook και στο instagram.
Το Craftland στο etsy


14 σχόλια:

  1. ΩΩΩΩΩ! Miss Garland is back!!!
    ;-)
    Κοριτσάρα μου, είναι πανέμορφο! Και τα χρώματα είναι απίθανα!(Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και να χαρεί το νέο banner της η Crafter Junior!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπώ τα ονόματα που μας έχεις δώσει.... ������ Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφη έγινε Αλεξάνδρα μου! Και πραγματικά πολύ εύκολη!!!😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου άρεσε αυτή η ιδέα γιατί με το ράψιμο δε το έχω καθόλου!!! Βάλαμε και στην ανιψιά μου μπανεράκι και κάθε φορά που την άλλαζαν το χάζευε!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε Ελεάνα!!! Ναι ,αρέσουν πολύ στα παιδάκια!! Και τα μεγαλύτερα μπορούν να το φτιάξουν και μόνα του!!!

      Διαγραφή
  4. ωραιότατο και με υπέροχα υφάσματα! τελικά δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρά πολύ εύκολη και καλή ιδέα. Θενξ κοριτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο, Αλεξάνδρα μου!!! Αυτή την ταινία τη λατρεύω, να ξέρεις... χιχιχιχι!!!
    Σε φιλώ γλυκά, σμουτςςςς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!