Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

The Halloween Project

Για να είμαι ειλικρινής εμείς δεν γιορτάζουμε το Halloween σπίτι μας αλλά αφού το μαγαζάκι μου έχει international κοινό είπα φέτος να δοκιμάσω να φτιάξω λίγα πραγματάκια....

Η αλήθεια είναι ότι το διασκέδασα πολύ με αυτά τα ''τρομακτικά'' κουκλάκια....



Φαντασματάκια, μαύρες γάτες και νυχτεριδούλες...ήρθαν για να σας τρομάξουν...Booo!!!!



Αλλά είναι τόσο μαλακά...φτιαγμένα από φλις ύφασμα που δεν θα τα αφήνετε από την αγκαλιά σας!!!!

Μπορείτε να τα βρείτε εδώ...👻🦇👻🦇👻



***Την Κυριακή 5/11 στις 14:00 το Craftland θα βρίσκεται στην Χειροτέχνικα!! Θα σας περιμένω να δημιουργήσουμε μαζί ένα χριστουγεννιάτικο στολίδι!!!!

Παρακολουθήστε το Craftland και στο facebook και στο instagram.
Το Craftland στο etsy


8 σχόλια:

  1. Ούτε κι εμείς το γιορτάζουμε το Halloween Αλεξάνδρα μου, αλλά όντως αυτά που έφτιαξες είναι αξιαγάπητα! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι τελειααααα!!! Μπραβο σου χρυσοχερα μου κι ας μη γιορταζεις το Halloween!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώωωωω!!! Θα κολλήσω κι εγώ μου φαίνεται... Χα χα

      Διαγραφή
  3. Με κάτι τέτοιες δημιουργίες, μήπως να αρχίζαμε να το γιορτάζαμε το Halloween???
    ;-)
    Μπράβο, κοριτσάρα μου! Μεγαλούργησες πάλι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω αγαπημένη μου...!!! Κοίτα, για την διακόσμηση και τα γλυκάκια κάτι βλέπω να γίνεται... Χα χα φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!