Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

DIY: Napkin rings

Λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα και πρέπει πια να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε το χριστουγεννιάτικο τραπέζι..

Σήμερα σας έχω ένα πολύ εύκολο diy για να ομορφύνουμε το τραπέζι μας...



Θα φτιάξουμε κρίκους για τις υφασμάτινες πετσέτες με δύο απλά υλικά...


Οι κρίκοι είναι φτιαγμένοι από ρολά χαρτιού υγείας και σπάγγο!!

Η διαδικασία πανεύκολη...

Αρχικά έβαλα σημάδι στο ρολό μου στα 4 εκατοστά και το έκοψα με το κοπίδι. Κάθε ρολάκι μου έβγαλε 2 κρίκους...



Έπειτα, κόλλησα με λίγη κόλλα την άκρη του σπάγγου στο εσωτερικό του ρολού και άρχισα να τυλίγω τον σπάγγο μέσα - έξω στο ρολό μέχρι να καλυφθεί όλο! 


Κόλλησα και πάλι με λίγη κόλλα και το τελείωμα του σπάγγου και πάλι στο εσωτερικό και έτοιμο!!



Αν θέλουμε μπορούμε να τα στολίσουμε με κάποιο σχεδιάκι από τσόχα ή αφρώδες υλικό όπως αυτά τα αστέρια με glitter...


Ελπίζω να σας άρεσε!!! Καλά Χριστούγεννα!!!!


Παρακολουθήστε το Craftland και στο facebook και στο instagram.
Το Craftland στο etsy


9 σχόλια:

  1. Φοβερό! Θα το κάνω και γω μιας και έχω τραπέζι σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα Αθανασία!! Πάντως γίνονται πολύ γρήγορα οπότε και σήμερα να είχες το τραπέζι θα προλαβαινες!!! Θα περιμένω να δω τα έργα σου!! Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Ω!!! ακρως γιορτινα, ειδικα με το στερι! τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζινα μου!!! Ε ναι το αστέρι δίνει μια glamorous όψη ...

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!