Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

February moodboard

Φεβρουάριος τέλος...Απόκριες τέλος.... 

Καλή Σαρακοστή και με το καλό να έρθει και η άνοιξη....

Προσπαθώντας λοιπόν να συνέλθουμε από το χθεσινό φαγοπότι, γιατί σαν το τραπέζι της μαμάς δεν έχει, ας δούμε πως ήταν και αυτός ο μήνας....



Εμπνευσμένη από την mama petounia και την στήλη της love your body έφτιαξα τις δικές μου μπάρες δημητριακών... Κολοκυθόσποροι, λιόσποροι, λιναρόσπορος, νιφάδες βρώμης,σταφίδες και άλλες τόσες υγιεινές τροφές βρέθηκαν στο ντουλάπι μου ώστε να εμπλουτίζουν τα γεύματα μας....

Πριν λίγες μέρες καταφέραμε και βρεθήκαμε 19 bloggers για ένα ποτάκι και φυσικά για να κόψουμε και πίτα... Ήταν μια απολαυστική βραδιά...Μπορείτε να δείτε περισσότερα για όσα συνέβησαν στο Momma's daily life.

Ένα πολύ όμορφο ενθύμιο έλαβα για την μικρή μου αυτό τον μήνα και δεν υπάρχει μέρα να μην το ξεφυλλίσουμε... Η αγαπημένη πια Ελισάβετ έκανε τα μαγικά της με τα μολύβια της και το αποτέλεσμα ήταν απίθανο...Περισσότερα εδώ



Ο μήνας έκλεισε με μια μικρή εξόρμηση για την Καθαρά Δευτέρα....Χαλαρώσαμε, γελάσαμε, πετάξαμε τον χαρταετό μας και είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε τον Μάρτιο!!!

Συμμετέχουν:

mama farma


                                              Παρακολουθήστε το Craftland και στο facebook και στο instagram.


10 σχόλια:

  1. ΜΜΜΜ!!Σήμερα θα κάνω και εγώ μπάρες.βρήκα καταπληκτική συνταγή..Ελπίζω να αρέσει και στα παιδιά!Καλημέρα φιλεναδίτσα μοΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέραααα!!! Εμένα της αρέσουν πολύ, ιδανικό κολατσιό!! Σε κρατάνε αρκετή ώρα!!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραια, τι καλά!! Πολύ χαίρομαι που σε ενέπνευσα!!!
    Να μας πεις την συνταγή!
    Καλοφάγωτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε γλυκιά μου Ζωή... Περιμένω κι άλλες προτάσεις σου!! Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Καλημερα γλυκουλα μου!!! Τελεια ιδεα οι μπαρες, εχω εγκαταλειψει πλεον τισ προσπαθειες...ολες στεφονται απο αποτυχια!!! See U sooooonnn!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωπ πως δεν το είδα πιο νωρίς?! Ωραίος ο Φεβρουάριος απ'όλα είχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!