Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Μουσικές προ(σ)κλήσεις και άλλα νέα!!!

Τελευταία και καταϊδρωμένη κάνω κι εγώ την μουσική μου ανάρτηση...Η Κική από το Hugs and softies με προσκάλεσε να σας πω τα 5 αγαπημένα μου τραγούδια... 

Λοιπόν ξεκινώ με τα 5 τραγούδια που μου αρέσουν γενικά αλλά και αυτήν την περίοδο...














Επειδή από ότι είδα πρέπει να το έχετε πάρει όλοι...όποιος δεν το έχει μπορεί ελεύθερα να μας αποκαλύψει τα δικά του 5 αγαπημένα τραγούδια!!


Για εσάς που αγαπάτε την φωτογραφία σας έχω νέα!!
Η Μάρθα από το Γίναμε γονείς δημιούργησε στο facebook την ομάδα Φωτογράφισε το


Μια ιδέα που έρχεται από το εξωτερικό! 
Μια πρόκληση για όσους αγαπούν την φωτογραφία! 
Ένα κίνητρο για όσους «στερεύουν» από έμπνευση! 
Μια φωτογραφία την ημέρα!
Υπάρχει ένας μόνος κανόνας που θα ακολουθούμε πιστά! Και αυτό είναι ότι δεν υπάρχουν κανόνες!

Εγώ θα προσπαθήσω να συμμετέχω!!!


Επίσης μην ξεχνάτε την ομάδα των μαμαδο-blogs.


Μια ομάδα από όλες τις μαμάδες-bloggers για όλες τις μαμάδες! 


Παρακολουθήστε το Craftland και στο facebook

8 σχόλια:

  1. Γίναμε μέλος στην ομάδα! Αγαπάμε τη φωτογραφία!
    Τα 2 τελευταία κομμάτια είναι επίσης λατρεμένα! ;)

    Stay in touch
    Chicates

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι γιατί σήμερα έμαθα ένα ακόμη τραγούδι (το πρώτο) και μου άρεσε!!
    Καλό Απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεχώρισα την τελευταία μουσική σου επιλογή και περιμένω να δω και την φωτογραφική! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλεξάνδρα το 1ο και το 4ο είναι αγαπημένα, δικά μου και των παιδιών μου! Πολύ ωραίες επιλογές!
    ΥΓ Συγγνώμη που άργησα τόσο πολύ να περάσω από εδώ.. και επισήμως! Δε το έκανα επίτηδες, είμαι πολύ αφηρημένη, μη με παρεξηγείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγα μην σε παρεξηγησω βρε Δεσποινα μου!!! κι εγω αργοπορημενη κανω τις επισκεψεις μου...Αλλα τα λεμε και στην ομαδα!!!φιλια!!!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!