Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Road trip to....

.Φέτος σχεδιάζαμε τις διακοπές μας από καιρό.... Ήταν μεγάλη απόφαση καθώς θα έπρεπε να διανύσουμε με το αυτοκίνητο περίπου 1095 χλμ...

Προορισμός: Κωνσταντινούπολη!!!!!

Θα ήταν το πρώτο μέρος των διακοπών μας,καταγωγή του συζύγου από την μαμά, που θα διαρκούσε 3 μέρες καθώς θα συνεχίζαμε και αλλού...

Και φυσικά είχα πολλές σκέψεις γιατί το να κάνουμε ένα τόσο μεγάλο ταξίδι με ένα 5χρονο μου φάνταζε βουνό!!! Τι θα κάναμε αν γκρίνιαζε σε όλη την διαδρομή;; Πώς θα περνούσαν 13-15 ώρες ταξιδιού;; Πόσες στάσεις θα χρειαζόταν να κάνουμε;;

Τελικά αποφασίσαμε να ταξιδέψουμε νύχτα ώστε να κοιμάται στο μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού. Έτσι θα αποφεύγαμε και την ζέστη αλλά και την κίνηση...

Φορτώσαμε λοιπόν το αυτοκίνητο με όλα τα απαραίτητα και κατά τις 9 το βράδυ ξεκινήσαμε γεμάτοι ενθουσιασμό!!!

Υπολόγιζα ότι σε 1-2 ωρίτσες το πολύ η Κωνσταντίνα θα είχε κοιμηθεί....Αμ δε..!!! Ήταν τόσο ενθουσιασμένη που τα μάτια δεν έκλειναν!! Και τι μπορείς να κάνεις μέσα στην νύχτα στο αυτοκίνητο; Είχα αποφασίσει να μην πάρουμε παιχνίδια μαζί, θα είχαμε τόσα πολλά να δούμε και να κάνουμε που ουσιαστικά θα τα κουβαλούσαμε χωρίς λόγο(και ήδη το είχα παραφορτώσει το αυτοκίνητο).
Το μόνο που πήρα μαζί ήταν κάποια βιβλία ζωγραφικής/δραστηριοτητων και μαρκαδόρους μιας και λατρεύει την ζωγραφική.

Όμως στο σκοτάδι δεν μπορούσε να ζωγραφίσει..Έτσι τραγουδήσαμε ...τραγουδήσαμε πολύ!!!!Θυμηθήκαμε όλα τα παιδικά τραγουδάκια που είχε μάθει στο σχολείο με αγαπημένο το...

Θα πρέπει να το άκουσα γύρω στις 300 φορές...!!!! Παίξαμε παιχνίδια όπως να ψάχνουμε λέξεις που αρχίζουν από κάποιο γράμμα και άλλα παρόμοια ώσπου στις 12 κοιμήθηκε!!

Συνεχίσαμε το ταξίδι μας, με μια στάση στην Καβάλα γύρω στις 5:30 για λίγη ξεκούραση.

Περνώντας από Ξάνθη είδαμε την ανατολή του ήλιου

και συνεχίσαμε για τα σύνορα που φτάσαμε κατά τις 7 το πρωί! Δεν καθυστερήσαμε καθόλου στον έλεγχο.

Η Κωνσταντινούπολη ήταν μόλις 255 χλμ μακριά!

Κατά τις 12 φτάσαμε στην Πόλη!! Ένα πρώτο σοκ το έπαθα με τους Τούρκους οδηγούς!! Από θαύμα πρέπει να αποφεύγονται τα τρακαρίσματα εκεί!! Και το χέρι τους μονίμως στην κόρνα!!
Οι πινακίδες στα τούρκικα μόνο και εμείς να προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη με τον χάρτη αφού δεν μπορούσαμε να διακρίνουμε ούτε σε ποιον δρόμο ήμασταν!!! Άγχος...εκνευρισμός...κούραση...
Επί 2 ώρες προσπαθούσαμε να βρούμε το ξενοδοχείο μας!! Ρωτήσαμε περαστικούς, κανείς όμως δεν καταλάβαινε αγγλικά!! Ρωτήσαμε σε 2-3 μαγαζιά ..λίγο αγγλικά,λίγο με την νοηματική τελικά τα καταφέραμε!!! Είχαμε φτάσει κοντά και έτσι ήταν πιο εύκολο να μας κατευθύνουν.

Δεν χάσαμε χρόνο...αφήσαμε τα πράγματά μας και βγήκαμε βόλτα στο ιστορικό κέντρο!!

Το πρώτο που θέλαμε να δούμε ήταν η Αγιά Σοφιά....Δεν υπάρχουν λόγια....

Ένας μεγαλοπρεπής ναός...σύμβολο της Ορθοδοξίας...!!

Μπαίνοντας μέσα τα συναισθήματα ανάμικτα... Δέος και συγκίνηση αλλά και ένα σφίξιμο στην καρδιά για τις καταστροφές που έχει υποστεί και τις παρεμβάσεις που έχει δεχτεί...

Η Κωνσταντίνα ενθουσιασμένη!! Ήθελε να της εξηγήσουμε διάφορα που έβλεπε αλλά θυμόταν και πολλά από τα βιβλία που είχαμε διαβάσει. Με ρωτούσε συνέχεια  ποιος τα χάλασε και γιατί...

Απέναντι από την Αγία Σοφία βρίσκεται το Υδραγωγείο. Στην Βασιλική Κινστέρνα ,όπως ονομάζεται, μαζευόταν το νερό που υδροδοτούσε όλη την Πόλη κατά την Βυζαντινή περίοδο. Κατεβαίνοντας τις σκάλες ,ο χαμηλός φωτισμός και το νερό δημιουργούν μια μυστηριακή ατμόσφαιρα!!

Η στέγη στηρίζεται σε πάνω από 300 κίονες , 2 από αυτούς στηρίζονται σε βάσεις με την μορφή κεφαλών μέδουσας!! Η μία ανάποδα και η άλλη στο πλάι.

Η Κωνσταντίνα θυμόταν ότι εκεί βρίσκονταν οι μέδουσες και από όταν μπήκαμε μας ρωτούσε που είναι!! Είδαμε τα ψαράκια που κολυμπούσαν στο νερό και έριξε και ένα κέρμα κάνοντας μια ευχή!!

Φυσικά δεν παραλείψαμε να κάνουμε βόλτα στην αγορά και το Grand Bazaar!! Ένα δαιδαλώδες παζάρι που είναι αδύνατον να το γυρίσεις όλο...Είχα διαβάσει διάφορα και δεν μπήκαμε πολύ βαθιά!!!

Στο πρόγραμμα μας φυσικά είχαμε και την κρουαζιέρα στον Βόσπορο και τον Κεράτιο κόλπο

η γέφυρα του Γαλατά

ο πύργος του Γαλατά

η Μεγάλη του Γένους Σχολή

Παλάτι Ντολμά Μπαχτσέ

Μια τελευταία βόλτα στην πλατεία Ταξίμ ήταν ότι έπρεπε!! Κάναμε βόλτα στη Istiklal, τον πεζόδρομο μήκους 2 χιλιομέτρων, ήπιαμε το παραδοσιακό τσάι και είδαμε το τραμ που χρονολογείται από το 1875.

Κάπου εδώ το ταξίδι μας στην Πόλη τελειώνει....

Το ταξίδι μας όμως συνεχίζεται για άλλα 355 χλμ. !!

Προορισμός....to be continued!!!!

Παρακολουθήστε το Craftland και στο facebook και στο instagram

1. Πωπω τέλειο ταξίδι! Σνα να ταξίδεψα κι Εγώ.... Έχει πάει η μητέρα μου και είχε ενθουσιαστεί!
    Περιμένω να δω και την συνέχεια!

1. Πολύ χαίρομαι που σε ταξίδεψα!!! Ευχομαι μια μέρα να την επισκεφτείς κι εσυ!!!

2. Αλεξανδρα μου σαν υπνωτισμενη διαβαζα! Ποσο μου αρεσε η αναρτηση αυτη! Μεγαλο ταξιδι με το αυτοκινητο αλλα αξιζε καθε χλμ! Μην αργησεις να μας δειξεις την συνεχεια!

1. Ήθελα να σας βάλω στο κλίμα του ταξιδιού μας και χαίρομαι που τα κατάφερα και σου άρεσε!!! Όντως μεγάλο ταξίδι αλλά ήταν ωραία εμπειρία!!!Σύντομα και το δεύτερο μέρος!! Το υπόσχομαι!!!

3. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χριστινακι μου!!! Μακάρι και του χρόνου να κάνουμε ταξιδάκι!!!

4. Ώχουουου... Στο καλύτερο μας έκοψες...
    Άντε, ανυπομονούμε για τη συνέχεια!
    (Αυτό το τραγουδάκι με τα... τζιτζικάκια, δεν το ήξερα!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    --Και ετοίμαζε τη συνέχεια! ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΑΙ!!!--
    Welcome back, Miss Garland! (Δεν ξέρω και Τούρκικα να στο γράψω...!)
    :-p

1. Υπομονή κοριτσάρα μου γιατί θα είναι γίγας ανάρτηση!! Χα χα Κι εμένα το μικρό μου μου το έμαθε ,είναι στα hit του καλοκαιριού!!! Άντε μην με καθυστερείς, πρέπει να γράψω την συνέχεια!!!! Φιλάκιαάάάά!!!!!!

5. υπέροχη η Πόλη.. ήμασταν πέρυσι εκεί.. σε αναμονή της συνέχειας :))

1. Βέβαια,είχα διαβάσει για το ταξίδι σας!!! Ωραία η Πόλη αν και ήθελα παραπάνω μέρες να δω και άλλα μέρη εκτός από το κέντρο...ίσως σε επόμενο ταξίδι!!!!

6. Αχ τι ωραία! Θα ξαναπήγαινα άνετα :-) Αναμένουμε τη συνέχεια, ε!

1. Βερα μου στο ευχομαι να πάτε ταξιδάκι να δει την Πολη και η Αθηνά!!!

7. Τι να πω... την ρούφηξα αυτή την ανάρτησή σου Αλεξάνδρα μου! Το περίμενα πως και πως το ταξίδι σας στη Βασιλεύουσα! Πόσο θα ήθελα να μου δείξεις κι άλλες φωτογραφίες με την πανέμορφη Αγιά Σοφιά! Πεθαίνω... Μακάρι να με αξιώσει ο Θεός να την επισκεφθώ! Υπέροχα όλα...αναμένω με αγωνία και το υπόλοιπο μέρος του ταξιδιού σας! φιλάκια

1. Μαράκι θα σου δείξω και από κοντά φώτο οταν βρεθούμε για καφεδάκι!!!Πολύ χαίρομαι που σε ταξίδεψα!!!φιλακια!!!

8. Δυσκολο ταξίδι και μάλιστα νύχτα αλλά πράγματι οι φωτογραφίες δειχνουν οτι σας αποζημίωσε η Πολη. Περιμένουμε να δουμε το υπόλοιπο ταξίδι.

1. Ναι,παρά την κούραση περάσαμε ωραία!!! φιλιά Μαρια μου!!

9. Πόσο γενναία να κανεις τέτοιο ταξιδι με το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι αν το τολμούσα θα μου έπαιρνε δυο μερες με τις στάσεις που θα κάναμε χαχα. Με συγκίνησαν οι εικονες από την Πόλη. Είναι ένα ταξίδι που ανυπομονώ πολύ να ξανακάνω με τον καλό μου, μιας και το έκανα πρώτη φορά προ γάμου. Ανυπομονώ για τη συνέχεια!

1. Το σκεφτόμουν πολύ Μαριάννα πως θα είναι το ταξίδι...Ο αντρας μου ήθελε να πάμε και παλιότερα που ήταν πιο μικρή η Κωνσταντίνα αλλά με τρόμαζε το ταξίδι!!!Τωρα μπορούσαμε να συννενοηθούμε καλύτερα!!Βεβαια άλλο με ένα και άλλο με τέσσερα!!!Ευχομαι μια μέρα να πάτε τα 2 σας ταξιδακι!!!

10. Καταρχήν μπράβο σας για το road trip!! Και στην Κωνσταντίνα μας για τα κουράγια της!! Τέλειες οι φωτογραφίες και μου απάντησες και την ερώτηση για το Grand Bazar (γιατί και εγώ αυτό θα φοβόμουν με την μικρή)!! Σας εύχομαι να είστε καλά να ξαναπάτε!! Εύχομαι επίσης και άλλα τόσο όμορφα ταξίδια!! Πολλά φιλιά !!

1. Το Κωνσταντινάκι πέρασε το τεστ!!! Στο Bazaar χάνει η μάνα το παιδι και το παιδί την μάνα!! χαχα Ετσι κι αλλιώς δεν θα κάναμε αγορές όποτε προτιμήσαμε να δούμε κάτι αλλό! Αχ μακάρι να κάνουμε και άλλα ταξιδάκια!!!! φιλάκια και από εμένα!!!

11. Ένα υπέροχο ταξίδι!
    Κατάγομαι και εγώ από εκεί και ας μην έχω πάει ποτέ μου... Είναι στα επόμενα σχέδια. Πάντως παρουσίασες τα πάντα με πολύ όμορφη ματιά ;-)
    Καλή συνέχεια Αλεξάνδρα!

1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε Κατερίνα μου!! Να πας καποτε ευχομαι μιας και έχεις και καταγωγη...θα συγκινηθεις ,το μονο σίγουρο!!

12. Τι ωραίο πόστ! Χαμογελούσα όσο το διάβαζα!
    Να είσαστε καλά και να χαρείτε πολλά ακόμα τέτοια ταξίδια!

1. Καλώς ήρθες στο blogοσπιτάκι μου!!!!Χαιρομαι που σου άρεσε!! Μακαρι να μας δωθεί και πάλι η ευκαιρια για ταξιδάκι!!

13. ειναι ενας προορισμος ονειρο και μαλλον ετσι θα μεινει μια και ο καλος μου δε θελει να παμε! πρεπει να βρω καμια φιλη νομιζω! τελειες οι φωτο και η ξεναγηση...αναμενω και τα επομενα!

1. Γιατί έτσι Ζήνα μου; Η αληθεια είναι οτι κι εμενα σφιγγόταν η καρδιά μου αλλά ηθελα να την επισκεφτω, έστω μόνο να μπω στην Αγιά Σοφιά!!

14. Εξαιρετικό post !!! Ευχαριστούμε για την υπέροχη βόλτα στην Πόλη !!!

15. Η Πόλη ήταν όνειρο μου να πάω για πολλαααααααα χρόνια. Πήγα πέρυσι το Νοέμβριο και θέλω να πάω ξανάααααααα .μου λείπει πολύ.υπέροχη η αύρα της.

1. Στο ευχομαι!! Τωρα που θα δροσισει ο καιρός ,γιατί Αυγουστο είχε πολύ ζεστη,είναι ευκαιρία!!!

16. Αχ μου θύμισες την εκδρομή που είχα πάει...είναι υπέροχη η Πόλη!!!
    Μπράβο σας που το αποφασίσατε να πάτε ;)
    Φαίνεται πως περάσατε υπέροχα!
    Περιμένω με αγωνία την συνέχεια....
    Καλημέρα :)

17. η Πολη αποτελει λατρεμενο μου μερος μιας και βρεθηκα 12 φορες σαν τουριστρια και 2 λογω σπουδων εκει!!!καθε φορα φευγω με κλαματα απο την ομορφια της που αφηνω πισω. Μιας και γνωριζω απτεστα την γλωσσα,γιατι οπως ειπες δεν γνωριζουν οι περισσοτεροι Αγγλικα, μου δινει την δυνατοτητα να πηγαινω και σε μη τουριστικα μερη που μυριζουν ιστορια..Πραγματικα σας θαυμασα που κανατε ολο αυτο το ταξιδι με το αυτοκινητο!απο μας ειναι οι μιση διαδρομη αλλα οπως ειπες ουτε καν να το σκεφτω θελω!Θα προτεινα μιας και εχετε παιδακι την επομενη φορα να πατε και στα aquarium που πραγματικα ειναι τεραστια(τα μεγαλυτερα τν βαλκανιων) θα δειτε ειδη που δεν συνταμε συχνα!μιας και η παραδοση λεει οτι οποιος παει μια φορα στην πολη μαγευεται και θα ξαναπαει! Καλο ταξιδι να εχετε και απο οτι καταλαβα απο τα χιλιομετρα μαλλον ποντο πατεε? (",)Φενια

1. Φένια την επόμενη φορά δεν έρχεσαι για ξεναγός;;;; Ελπίζω να μας ξαναδωθεί η ευκαιρία να ξαναπάμε!!!!όχι δεν είναι ο Πόντος ο προορισμός!!!!

18. Μοναδικό ταξίδι! Η Πόλη μείγμα πολιτισμών που συμβολίζει τόσα για εμάς τους Έλληνες, και φαντάζομαι ,ακόμα πιο πολλά για όσους κατάγονται από εκεί.

1. Έτσι είναι Νίκη μου.ήταν όνειρο του αντρα μου να βρεθεί στην Αγιά Σοφιά!

19. Αλεξανδράκι τώρα κατάφερα να διαβάσω την ανάρτησή σου για το μαγικό ταξίδι σας στην Πόλη. Πραγματικά οι φωτογραφίες και οι περιγραφές σου μου μετέφεραν την ομορφιά της. Την έχω επισκεφθεί ως έφηβη μιας και είναι η καταγωγή των γονιών μου. Θυμάμαι ελάχιστα πράγματα, όμως η επίσκεψη στην Αγιά Σοφιά έχει χαραχτεί στη μνήμη μου με ανεξίτηλο μαρκαδόρο:)
    Μπράβο σας που πήγατε μαζί με την Κωνσταντίνα. Φαίνεται δύσκολο το road trip με νήπιο όμως δεν είναι τελικά τόσο τρομερό. Ειδικά η επιλογή σας να ταξιδέψετε βράδυ ήταν ιδανική!!!
    Φιλάρες πολλές και περιμένουμε τη συνέχεια!!!

1. Πολλά κοινά με τον αντρουλη έχεις Δήμητρα!!! και τους δύο τόπους καταγωγής του!! Ναι ,ευτυχώς δεν ήταν τόσο τρομερό το ταξίδι παρά την κούραση....Και στην επιστροφη που ηταν μέρα συμπεριφέρθηκε αψογα το μικράκι!! Αλλά θα σας τα πω!! Δημητρούλι εύχομαι να ξαναπάς!!!!φιλάκια πολλά!!!

20. Ζηλεύω πάρα πολύ! Έχω πάει 3 φορές και θα ξαναπάω με την πρώτη ευκαιρία!!!!!!!!!!!

21. Eίναι πραγματικά υπέροχη η Κωνσταντινούπολη! Κι εγώ όταν πήγα ταξίδεψα βράδυ οδικώς και η όλη διαδρομή ήταν πανέμορφη καθώς ξημέρωνε :)
    xo,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

1. Ααα πολύ χαίρομαι που έκανες κι εσύ το ταξίδι οδικώς!! Είχα πολύ ενθουσιασμό για το ταξίδι μας και έτσι μου φαίνονταν όλα τέλεια!!! φιλιά!!!

22. Καταπληκτικά πρεπει να είναι! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!! Ταξιδιάρικες... Νομίζω πως η Πόλη είναι ένα από τα ταξίδια που ονειρεύομαι να κάνω κάποια στιγμή! Πάντα να περνάτε όμορφα!!!!!

1. Ευχομαι να το κάνετε το ταξίδι αυτό,είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει!! Μακάρι να είχαμε παραπάνω μέρες,ελπίζω να ξαναπάμε!!!! φιλιά!!!

23. θέλω κι άλλο!!!! υπέροχο ταξίδι, μια μέρα θέλω και γω να επισκεφθώ την Πόλη!! χαρά στο κουράγιο σας πάντως Αέξάνδρα μου!!! μακρυνό ταξίδι...άξιζε όμως πιστεύω..φιλάκια πολλά

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!