Κυριακή 30 Απριλίου 2017

April moodboard


Καλημέρα!!! Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη... 

Δεν είχαμε ανταλλάξει ευχές μέσα από το blog οπότε ευκαιρία είναι τώρα με το moodboard του Απριλίου!! 

Ελπίζω να περάσατε όμορφα το Πάσχα με τους αγαπημένους σας!!! 

Εμείς ξεκουραστήκαμε, φτιάξαμε κουλούρια και τσουρέκια με την μικρή μου, πήγαμε βόλτες, κάναμε κατασκευές, παρακολουθήσαμε τις λειτουργίες στην εκκλησία...

Τις ημέρες του Πάσχα τις περάσαμε στον Κάλαμο οικογενειακά!! Ηρεμία, βόλτες στη φύση, φαγητό από την μανούλα....τι άλλο να ζητήσω;;

Από τις φωτογραφίες που έβγαλα αυτό το μήνα βλέπω πως κυριάρχησε η φύση...Ούτε τα τσουρέκια μου που έφτιαξα για πρώτη φορά και ήταν πεντανόστιμα δεν κατάφερα να βγάλω μια φωτογραφία ,ούτε καν τον οβελία που ψηνόταν μαζί με το κοκορετσάκι....😋


Ο αγαπημένος μου μήνας...ο Μάιος ,ο μήνας των γενεθλίων μου αλλά και της γιορτής της μονάκριβής μου έρχεται αύριο και ανυπομονώ!!! 💗💓💗




                                              Παρακολουθήστε το Craftland και στο facebook και στο instagram.



3 σχόλια:

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!